DO
GP Węgier
01.08 - 03.08
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Belgii
-
Piastri pokonał Norrisa w GP Belgii przy zmiennych warunkach pogodowych
-
Leclerc na podium, Hamilton wybrany kierowcą dnia
-
Piastri zrównał się z Ricciardo w liczbie zwycięstw w F1
-
Albon dowiózł kolejną dobrą lokatę w niedzielę
-
Tsunoda pobił niechlubny rekord Coultharda w Red Bullu
-
Bortoleto z kolejnymi punktami w sezonie
-
Haas przegapił właściwy moment na zjazd do pit-stopu
-
Gasly z jednym punktem w wyścigu
-
Problemy z bolidem pozbawiły Racing Bulls szansy na podwójne punkty
-
Alonso: poprawki nie przyniosły nam spodziewanej poprawy
-
Mercedes bez pozytywnych wniosków po weekendzie w Spa
Ostatnia aktywność
21.04.2010 09:00
0
86 szertrer - Wybrałem właśnie Ciebie, bo akurat podjąłeś temat regulaminu, Twoje racje są napewno słuszne, chociaż moim zdaniem w jakimś stopniu, jednak decydującym, wypaczają starania zespołow, pozostawiając końcowy układ losowi, służbom porządkowym i woli sędziów. Jestem tylko widzem, ale dosyć zaangarzowanym emocjonalnie. Stąd moje odczucia. Pozdrawiam
Przejdź do wpisu Renault mogło być na podium
20.04.2010 16:55
0
80 szerter - Powiedz mi proszę, czemu wogóle SC musi doprowadzać do restartu? Czemu nie poprzestać na jednym, jedynym starcie? Czemu SC musi niwelować talent konstruktorów, udane decyzje zespołow, mistrzostwo mechaników, kwalifikacje kierowców. Doprowadzenie do zcalenia całaj stawki wypacza w tym przypadku zasady czystego sporut! Czy naprzykład nie powinno się w przypadku konieczności wyjazdu SC zablokować pozycje bolidów chociazby poprzez ograniczenie maksymalnej szybkości i rygoru zachowania pozycji;, albo jeżeli już trzeba zcalać stawkę to po zakończeniu wyścigu korygować uzyskane czasy o różnicę pomiędzy leaderem a każdym z zawodników jakie były w momencie wyjazdu SC? Dla mnie dotychczasowy system daje jedynie sędziom możliwość ustawienia wyników,
Przejdź do wpisu Renault mogło być na podium